Neslim123 Papatya2636 benim kızımda o aylarda tutmuyordu ki bu çok normal 7 aylık şuan elinden düşmüyo korkmayın yani herşeyin bir zamanı var
Derinikolu Papatya2636 o aylarda kızımda tutamıyordu yanılmıyorsam 4.ay civarı tutmaya başladı ben sık sık kavrama tutma egzersizi yaptırmıştım saniyelikte olsa tutmasj için deneyebilirsiniz
AysimaMira Papatya2636 canım bizde 3 ay 4 gunluguz bez oyuncaklari mendillerini örtüleri falan tutuyor ama sert oyuncakları tutamiyor henüz bn alıştırma yapıyorum avucunu açıp tutmasını sağlamaya çalışıyorum ama 1.2 saniye ondan sonra bırakıyor
Woman35 Papatya2636 benimkide öyleydi ama zamanla düzeldi eldiveni geç çıkarmıştım ben bide omçndan da kaynaklıydı dğzelir merak etme