Ben ve oğlum kovit idik eşim biz korona çıktıktan sonra 5. Gün sonra test verdi negatif ti karantina sürem bugün sona erdi iş başı yaptım oğlumu anneme bıraktık eşimde hafif belirtiler başladı gibi bu mümkün müdür sizce 7. Gün sonunda bulaşıp belirti gösterebilir mi ?