Merhaba hanımlar bir konuda fikrinizi alıcam geçen ay kızımın doğum günüydü eltim hediye almış ama özensiz ve aldım olsun diye alınan bir hediye şimdi onun kızının var ve ben hevesle fiyatına falan takılmadan düzgün birşey almak istiyorum siz olsanız ne yapardınız onun yaptığı hareketi yaparak onun durumuna düşmek istemiyorum