Gamzeey tanı konulali 1 ay kadar olmuş sanırım. Başlığı o zaman acmissiniz. Tahmin ediyorum ki ağrılarınız her geçen gün artiyordur.
Minnakkk ’in dediği gibi. Biraz daha beklerseniz yürüyemez sedye ile gidecek duruma gelirsiniz.
Bebeğim 6 aylıkti ameliyat oldugumda, annem 3 ay yanımda kaldı. 2 ay hiç kucağıma almadım, yatarak emzirdim. 3.ay yavaş yavaş kucağıma almaya başladım. Şimdi 5 ay oldu ameliyat olali. Ve çok çok iyiyim. Bebeğim 11 aylık ve tüm gün sürekli peşindeyim.
Mikrocerrahi yöntem demişti doktorum. Epidural ile aynı şey mi oluyor bilmiyorum.
Gamzeey