Arenilay- canım geçmiş olsun sizin doktor önermiş ve reçeteli onun belki başka birşeydir bizim geçmeyen pişiğimiz vardı ve asla doktorumuz bunu vermedi bebeklerimizin cildi çok hassas cilt 7 katmandan oluşuyor kortizonlu olduğu iÇin deriyi inceltir ben kendime bile bunu inan kullanmam canım