Brfn benim kızım da mama ile büyüdüğü için mama içeriklerini çok fazla araştırdım.Doğrudur herkes kullanabilir iyi de gelebilir ama benim için sağlıklı olması ve anne sütüne yakın olması önemliydi.Çoğu mamanın içeriğini yazdım kötü yönlerini ama bebivitayı not bile etmedim cünkğ gerçekten iyi değil.Anne sütüne en yakın hipp,bebelac gold,aptamildi benim araştırdığım kadarıyla bunlardı ama ben yine de bir bakayım bebivita bilgilerini atayım size birazdan bulabilirsem