Merhaba hanımlar oğlumu sütten kestim hep sol meme emiyordu. Kesmeyi başardım. 19.aylık. Ama hiç emmediği sağ meme kestikten bir hafta sonra felan şişti acıyor. Meme uyarma oldu 1 kere onun etkisi olduğunu düşünüyorum 😒 tamamen kurtuldum sandım meğer uyarılmaya açıkmış üstelik hiç emmedi sağ memeyi çok şaşırdım. Bekledim 4 gün felan geçer diye yok. Dokununca acıyor. İyi ateşim çıkmadı bu sefer ama nasıl küstüreceğim. Önce memeyi makineyle sağıp boşaltayım öyle nane mi koysam küssün. Yoksa doktora mı gitmeliyim sağmadan. Elimle sağmak için sıktım kanallar tıkalı gibi 1 damla süt anca geldi. Ya makine ile olacak ya doktor sizin başınıza geldiyse lütfen yazın. Bir de bu memeler tamamen ne zaman unutur süt üretmeyi?