Noriye t
Teşekkür ederiz. Aile hekimimiz başta aşıyı söylerken çekimserdi. Biz aşıyı yaptırdıktan sonra yaptırılması taraftarı olduğunu daha da vurguladı. Ancak maliyetinden ötürü bir yandan da çekimser kaldığını anlattı. Eşler arasında dahi probleme sebep olabiliyormuş. Umarım herkes için eşit ve bebeklerimiz için sağlıklı bir dünyaya doğru gidiyoruzdur.