Sevgili anneler 🌸
Kızım 6 aylık, 9. ayda işe geri döneceğim. Ara ara rüyalarıma kadar giren beslenme ve alışma konularında görüşlerinizi almak isterim.
- 9. ayda bebişlerinizi emzirme sıklığınız nasıldı?
- Gün içinde sadece katı gıda ile beslense, ben sabah ve akşamları beslesem yeterli olur mu?
- Süt stoğu yapmalı mıyım?
- İşe başladığınızda yeni düzene alışma süreciniz ne kadar sürdü?
Şimdiden dönüşleriniz için çok teşekkür ederim. ☺️