Tugce Doktorumuz artık bal tadımlarına başlamamı söyledi. Günlük 1 çay kaşığını aşmayacağı için besin değeri iyi bir çeşit tercih etmek isterim. Bilgisi olan varsa ne tür bal tercih etmek mantıklıdır? OG natural düşünüyorum. Farklı önerisi olan var mı?