Merhaba anneler, emzirmeyi bıraktım ve üçüncü gündeyiz ilk gün biraz krizli geçti ikinci gün her şey daha sakindi ama bugün sürekli ağlama krizleri yaşıyoruz ne zaman biter bu durum ve ne zaman alışıyorlar memesizliğe gerçekten aşırı sabır gerektiren bi süreç zira ben bazen ağlamak istiyorum özellikle bugün 😔