Kızlar hamileyim doktor sütü bıraktırmamı söyledi aşırı bana bağlı emdiği için aileme alışmasınj istiyorum annem bakıcak çünkü yardımcı olucak geceleri sütlü bisküvili mama yapsam 2 ay erken başlasam süte sorun olurmu bebeğine içirenler var mı iyi fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim çocugum bana çok alışkın memeden dolayı hamile oldugum için çok zorlanmaya başladım ağırlaştım çünkü