Selamünaleyküm kızlar.
Bebeğim 2 ay 24 günlük bebelac mama aldık yarimdan az kullandık doktorumuz iyi gelmediğini söyledi ve kullanmamızı istemedi ben bu ağzı açık paketi sıkıca kapatıp buzluğa atsam birsey olur mu kıyamıyorum atmaya. Çevremde bebekli kimse de yok vereyim. Bilgisi olan yazabilir mi?