Kızlar çoğu bebekte olan şey benim oğlumda da var bacaklarında kollarında gölgesinde kuruluk gibi kızarıklıklar var sürekli nemlendirmeme rağmen bana krem tavsiye edecek olan var mı bunun için o cilt lekelerine iyi gelecek kaşıntı varsa kaşıntıyı alacak bir krem