Mrb kızlar bebeqim 5 aylik olmak uzre. Son 4 aydir 8 qunde.bir fitil koyuyorum ve tuvaletini yapiyor. Cok nadir simdiye kadar 4 yada 5 kez kendisi yapti… goturmediqim yer kalmadi. Kimi doktor 1 yila kadar normal dedi. Kimisi 10 qune kadar dedi. Bir doktor dulcosoft verdi cay kasiqi kadar icir dedi her qun ama 6 aydan kucuklere normalde verilmiyormus.. zaten bebeqim kabiz deqil sulu yapiyor sut ve mama ile besliyorum. Popo zeytinyaqi masaj felan dediler hatta onuda yapmistim catlak olusmus dedi doktor hic yapma dedi. Anlicaqiniz bebeqim buqun 9 qun ve hala yine yapmadi .. Varmi basina gelen iyi oldu bu yaptığım dediqnz?