Gulra bende maddiyattan ötürü sma optipro ya geçicem zaten ilk doğduğunda onu kullanmıstım memnundum gaz problemi felan yoktu sonra bu bebek zayıf mayıf diye beni bi gaza getirdiler bebelac gold aldım almaz olaydım bebeğimi kolik ağrılarına maruz bıraktı sonra hipp organik aldım ama gerçekten 600 gr 159 tl olmuş. 6 aydan sonrasıda 169 tl diye gördüm yedek 3 paketim var Allahtan, 6 aydan sonra sma optipro alıcam bende