Yedekss adını şuan unuttum zaten el değiştirmiş sanırsam adı değişmiş ama mevki olarak bahçesi tavukları ve kendileri ekip biçtiği küçük bir alanı vardı kızım 15-20 gün gitti çünkü çok küçüktu çok hastalandı ama yine olsa yine oraya veririm içi ve dışı çok güzel ogretmenleri de öyleydi hasircilarin hemen üstünde yeni yapılan Yakuplu parkın karşısında kalıyor. Meryem dağ anaokulu evet çok güzel benim üst sokağımda ama fiyat olarak çok diye duydum 🥺 bende seneye vereceğim 3 yaşına girmiş olacak 🌺