Maalesef bizde aynı şikayetten gittik ilaç verip gonderildik tekrarlayan ateşten dolayı tekrar getirdik ve yatış yapıldı test sonucunda covid çıktık 11 aylıgız şu anda serumla toparlamaya çalışıyorlar ateşi yükseldikçe düşüyorlar Rabbim şifa versin tekrar gidin ihmal etmeyin derim