Damlasu23 Gzmtataroglu geçmiş olsun emzire bilirsiniz tabiki 2 ay aşısı buna engel değil sık sık ateşini kontrol edin ateş yapa biliyo aşı lar
Dondurmalikahve Gzmtataroglu Neden böyle bir şey düşündünüz? Emzirin tabi ki sakinlessin ben aşı yapılır yapılmaz sakinleşsin diye emzirirdim.
edanrr aşı oldukları gün daha narin oluyorlar ve en iyi gelen şey meme tabiii hatta bol bol emzirin bugün daha narin davranmak gerekiyor kucağa alınan bebekse kucağa emzirme dışında almamaya çalışın :)
Gzmtataroglu edanrr evet hava da sıcak benim sıcağımla ateşi çıkar belki hem her tarafından aşı oldu miniğim belki değerim yanlışlıkla canı acır
Gzmtataroglu Tns1224 sanki öyle bir şey duymuştum da hemşireye sormayı unutmuşum telaştan buradan sordum o yüzden emzirdim zaten şimdi
Gzmtataroglu Dondurmalikahve hemen sarıldım sakinleştirdim ama eve gelince huzursuzlandı ağrısı oldu galiba sanki kulaktan dolma emzirilmez diye duymuştum da hemşireye de sormayı unutmuşum o telaştan buradan sormak istedim. emzirdim şimdi sakinleştirdim uyudu inşallah çok ağrısı olmaz 😔
Kub_ Gzmtataroglu tabiki de bol bol emzir. Çok faydalı olur emzirmekten hiç bir şekilde zarar gelmez canım
Mrm Biz 3 aylığız rota aşısı olduk ağızdan damla şeklinde. Hemşire yarım saat sonra emzirebilirsin dedi. Sanırım ağızdan aldığı İçin.