Arkadaşlar bundan 4-5 gün önce kardiyoloji de bi kaç tetkik yapıldı eşim için ve sonuçlar yarına gösterilecek sorum şu ki sonuçlar hep öğleden sonraya mı gösteriliyor yoksa sabahta gösteriliyor mu ? Birde gidince sıra mı almamız gerekiyor ne yapmamız lazım?