__56seu demir araları açık canım çocuklardan çok korkuyoruz üstelik yazın bile oturulmuyor akşamları aşırı esiyor 3 sene oldu daha doğru düzgün 2 3 defa oturup kahve icmisimdir balkonda. Salondan da görünüyor ama salonu temizlemekten biktigim için orayı da kapattım misafir geldikçe oraya geciyrouz 😂