Kevserozdemir devlette doğum yaptıysanız hastane başvuru yapıyormuş galiba özelde doğum yapınca belgeyle nüfus müdürlüğüne gidip başvuru oluyor ama bazı meslek gruplarında nüfus müdürlüğünde değil de eşin çalıştığı kurumundan oluyor başvuru benim eşim jandarma karakoldan yaptı başvuruyu. Süt parası bildiğim kadarıyla evde sigortalı çalışan olmadığında veriliyor