Dolcebabaanne Dün adetim gecikti 10 gün diye post açmıştım testim pozitifti silik cizgi vardı. Bugün teste baktıgımda böyle olmuş. Test bozuk mu yoksa başta pozitif çıktı diye pozitif mi ?
Yuh Dolcebabaanne sanmıyorum benimde buna benzerdi ve şuan 1 yaşında Allah gönlünüze göre versin inşallah
Sunlight Dolcebabaanne İlk 5 dakikadan sonra bakmamak gerekiyor testlere. Yanıltıcı olabiliyor çünkü. O yüzden dün ilk 5 dakikada ne çıktıysa odur sonucu
Dolcebabaanne Sumiree 10 saniye tutuluyo idrar kabının içinde . Bende okadar tuttum . 10 sn tutun yazıyodu yani
Sunlight Dolcebabaanne Şimdi baktım eski postunuzdaki fotoğrafa. Adetiniz 10 gün geçtiyse silik çıkmaması lazım baya baya koyu olmalı ama bi ihtimal geç döllenme olmuş olabilir o yüzden silik olabilir. En iyisi testi tekrarlamanız
Beren-2020 Dolcebabaanne 10 gecikmiş silik çıkmaması lazım hamileyseniz. Ben adetmdn 1 gün önce yaptığımda silik çıkmıştı ertesi gün yaptım belirgin çift cizgiydi
Taze1mom Dolcebabaanne bugün fazla ıslaklıktan yırtılmış olabilir ama dün silik çizgi var ise zaten hamilesinizdir sağlıkla gelsin 💖