Harrye23 bebeklerimiz aynı gün doğumlu sanırım ☺️ Biz de tadımlarla devam ediyoruz kabız gibi bir kaç gündür parça parça yapıyor dediğiniz gibi masaj yapıyorum karnına zaten her yediği şeye de zeytinyağı koyuyorum bir de baktım ıkınıyor bacaklarını kendine doğru itiyorum kolay yapıyor o zaman. Az önce mesela kayısı armut karışımı verdim peşinden de hemen su. Bugün başka bir sey vermicem bi toparlasın bakalım. Normal olduğunu biliyorum o yüzden sakin ilerlemeye çalışıyorum ama devam etsin de istemem tabi o yüzden yapıyorum bir şeyler yulaf unu ezmesi de iyi geliyor diyorlar su ile pişirip içine yine kayısı koyabilirsiniz