Bi yakini kendisi veya cocugu bu hastaliktan olan var mi ? Benim 2 ay 19 gunluk kiz bebegim var ilk cocugum dogdugundan beri titriyor burnuna alnina agzina dokununca zipliyor rivotril damla kullaniyor dogdugundan beri ve lumanetten diye bir hap kullsniyor ama hala titremeleri durmadi dokunmays karis olan tepkileri durmadi gunde 2 damla livotril 2 tane de hap aliyor kucucuk dshs sms ilaclar durdurmuyor ne yapicam ben sasirdim kaldim boyle olan var mi 😔 cok caresiz hissediyorum onu oyle gormeye dayanamiyorum 😔