Sumeyye068 Oğlum diş çıkarıyor . Burda okumuştum diş kaşıyıcısını dolaba koyun soğusun sonra verin. Ya da mendili buzluğa koyun sonra eline verin. Salatalığı dolaba koyun soğusun gibi gibi. Merak ettiğim şu bebeğin boğazı ağrımaz mı? Hasta olmaz mı?
oglunucoksevenn Sumeyye068 ben 3 aylıktan beri soguk salatalık veriyorum çok güzel kemiriyor. Tavsiye ederim. Boğazı falan da ağrımadı. Zaten hart hurt yemiyor ki çocuk ağzında geveliyor
Denizanasi92 Sumeyye068 sabah annemle bu konuda tartıştık izin vermedi soğuk meyve vereyim boğazı şişer diyip duruyo halbuki ben evde soğuk mendil verdiğimde rahatlıyordu
Sumeyye068 oglunucoksevenn yakın zamanda kötü bir hastalık geçirdik aynısı okur diye korkuyorum açıkçası🤦♀️
Parkays oglunucoksevenn salataligi koparmiyor mu peki? Tehlikeli degil mi? 6 aylik olduk soguk dis kasiyicisi veriyorum ama meyve sebze veremiyorum. Disi yok ama kopariyor nasip ve ediyor anlamadim. Mesela armutu tek hamlede kopardi agzimin icinden zor aldim. 😞 Belki havuc deneyebilirim o oldukca sert
Oznur_0708 Sumeyye068 rica ederimm buarada havuç verebilirsin daha sert kesmesi daha zor soğut eline ver kemirsin
Sumeyye068 Parkays evet onu ben de veremiyorum sabah kahvaltıda küçük parça koparıp verebiliyorum evirip çeviriyor ağzının içinde
oglunucoksevenn Parkays şimdiye kadar hiç koparmadı. Biz de 6 buçuk aylığız içinin suyunu emiyor bayıla bayıla kemiriyo bizimki. Verdiğiniz armut da yumuşak olabilir.büyük patatesi de kesip verebilirsiniz
Sumeyye068 Zlm evet haklısınız acaba suyu falan soğuk gelir de hasta olur mu diye korktum da artık ben de vereceğim
Denizanasi92 Sumeyye068 mendili az ıslatın çok yoğun soğuk olmuyor meyve kadar olmaz yani onu denedim sorun olmadı ve rahatladı gerçekten