findiginannesi_ Kızlar bu duruma doğal yönden çare bulan varmı ilaç kullanmak istemiyorum emziriyorum çünkü .yada doktorun önerdiği bişey .2 gün önce farkettim çok kaşınıyor peynir kesintisi gibi bir akıntı geliyor