Merhaba annelerim bende yeni anne oldum bebeğim doğduğu zaman 1 hafta yenidoğanda solunum sıkıntısı nedeniyle yatışı yapıldı. Taburcu olduğumuzda total bilirubin 9 du . O sürede bebeğim beni emmek istemedi göğüs ucum yoktu sürekli sağım yaptım silikon meme ucu aldım 3 tane farklı olan bebeğim yine tutmadı hastanede biberona alışmıştı kontrole gittimizde total bilirubın 13 olmuştu. Emeğim çok mayışıktı uyanmıyordu onu uyandırıp öyle besliyordum . Kilo almıyordu sütüm azdı doktora mama başlattı . Bu lohusa döneminde psikolojik olarak kendimi çok kötü hissettim . Yanıma gelen akrabaların hepsi başıma doktor kesildi . Mama verme göğsünü ver. Sütün kesilecek . Çok bakma nazar değecek. Daha bir sürü şeyler çok şükür şuan bebeğim 65 günlük kimseyi takmıyorum. Sadece doktorumu dinliyorum .şuanda bir göğsümü tutuyor çok şükür. Destek olarak mamada veriyoruz. Sizler ne kadar mama veriyorsunuz ?