Meteninanasi alexde jelli değil mi. Ben yıllar önce gittim 7-8 sene olmuştur o zaman buz lazer lafı yoktu hiç, buzlu da değildi ucu. Normaldi. Yani hiç işe yaramadı değil. Bende de azalmıştı ama bitmiyordu. 1 seneye yakın gittim. Sonra memnun kalmadığımı söyleyince beni o yakmalı üflemeliye aldılar onda bitti diyebilirim. Hemde çok gitmedi 5 kere falan anca gitmişimdir bitirdi