Bizde yüksek ateş ve ishal şikayetiyle geldik hastaneye yatış yapılıp test yapıldı ne pozitif çıktık bizde 11 aylıgız Lütfen Dua edin bizede Rabbim Bütün hastalara şifa versin hastanede olduğumuz için serum takılı ekk olarak vitamin takviyesi yapılıyor antibiyotik dahilinde çok geçmiş olsun