Kızlar merhaba 1 buçuk ay önce normal doğum yaptım. Doğum yaparken yanlış ve fazla ıkınmakta makatta yırtık oluştu. Tuvaletimi yaparken canım çok yanıyor. Sanki cam batırıyolar gibi bir ağrı. Başına gelen önerisi olan var mı nasıl geçer ne yapabilirim.