Linaamom Busra1999 evet verilir doktora danışmıştım çay kaşığıyla ver dedi canım kaynamış ılık su ver bir şey olmaz bnde veriyorum
Mihriballimm 4 aylık olduk ağırlıklı mama besleniyorum ben az az vermeye başladım ama bir aylık çok küçük bence vermeyin zaten çok sık besleniyor ben ağzı kurumasin diye veriyorum arada çünkü üç dört saat arayla besleniyor .
Melekasaf Benimde bebeğim 65 günlük mama +anne sütüyle besleniyor doktorumuz havalar çok sıcak verebilirsin dedi çok az .
MotherOfAlmila Busra1999 Asla onermedi doktorum ilk 6 ay hic bir sey. Ne zmaan doldurduk o zaman basladik yemeye ve de icmeye. Mutlaka doktora danis. Buradakiler 3-4 aylikken bile yemek veriyor bebeklere. Yanlis yonlendirirler seni.
azra22 MotherOfAlmila o anne sutu icen bebekler icin, mama anne sutune göre daha ağır, mamayla beslendikten sonra bebeğin ağzı beyaz oluyor 2,3 kasik su verile bilir, ayrıca mamaya da su koyuyoruz su vermekte tehlikeli bisey yok 😄
Poyrazin_annesii Mama yıyen bebeklere gunde 2 cay kasıgı kadar su verılmelıdr yoksa böbreklerı zarar gorebılır. Burda bı bayan yazmıstı bebegıne hıc su vermemıs ve bebegının bobreklerı zarar gormus cok uzulmştm. Ama anne sütü alıyorsa vermesende olur ama en azından 1 çay kalıgı kadar versen hem ağzının ıcınde kusmuk fln varsa temızlenır. Bn hep gunde 2 çay kaşıgı kadar vermstm.
Ygz536 Busra1999 Busra1999 ver canım allahın izniyle bişey olmaz bir çay kaşığı sudan. Su sonuçta midesi o mamayı kaldırıyorsa suyu da kaldırır. Benimki de 2 aylık sadece mama ile besleniyor doktorum mutlaka su ver dedi. Hergün içiriyorum hamdolsun bi sıkıntı olmadı
azra22 MotherOfAlmila birincisi sen degil siz, ikincisi zaten uzman doktorumuz söyledi bize de, üçüncusu akil var mantik var 3 kasik sudan zarar mi gelir ya 🤦♀️1 litre icmicek heralde (ki kaynamis sudan bisey olmaz)
Msdmllale Busra1999 doktorumuz 1 ayından itibaren verin dedi. 1 çay kaşığıyla başladım. Şuan 3 aylığız 3 çay kaşığı veriyorum
MotherOfAlmila azra22 Senin uzman dedigin kisi heralde ebeler, dahiliyeciler😂😂😂 Senin kafa fena yanmis. Hadi simdi suyunu, yemegini yedir cocugun. Afiyet olsun. Sonra da derman ararsin buralarda.
alabuluz Busra1999 vermeniz gerekmez mamayı zaten suyla yapıyorsunuz su ihtiyacını ordan karşılar zaten merak etmeyin ekstra su vermeniz sıvı elektrolit dengesini bozar fazla gelebilir ek gıdaya geçene kadar su vermenize gerek yok