2 adet lansinoh biberon var hiç kullanmadım bebeğim 5 ay 3 günlük hep emdi. Biberonları nasıl kullanırım acaba ek gıdaya geçince. Hediye geldi birisi büyük cam olan diğeri çanta tipi. Zaten pahalılar boşa gitsin istemiyorum,? Fikir verecek olan var mı?