Merhaba kızlar prima premium care kullanıyoruz son zamanlarda aldığım paketlerde sorun yaşıyorum. Bezi bebeğime bağladığımda bant kopuyor. Bez kullanılmadan diğer beze geçiyorum ve zarar veriyor ekonomik olarak. Başka markaya geçmeyi düşünüyorum öneriniz nelerdir