Çalışan ikiz anneleri nasıl yapiyosunuz bebekleri kime emanet ediyosunuz aklınız evde kalmiyomu bebekler siz olmadan duruyormu bir ay sonra doğum iznim bitiyo kara kara dusunuyorum doğum yaptigimdan beri bu yavruları kime emanet edip ise giderim diye