alpereninannesiii1504 keşke yaptırsaydın. İlk çocuk işte acemilik oluyor ben yaptıracaktım ama ilk doz 2 3.ay da yapılıyormuş ben geç kaldım. Ve 7.ayında rota kaptık ağır atlattı eridi gözümün önünde. Hayatımın en zor günlerini yaşadım 10 gün boyunca hava geçirdi ateşten. Korursun bir sorun olmaz el yüz temizliğine dikkat et. Biz hastane acilinden kaptık gitmeseydik kapmazdı belki de dikkat edince bir şey olmuyor. Ben temizliğine özen verdim olmadı ama acilde işte ne kdr koruya bilirdim