watermelonlove 9 aylıkken tam kan sayımı yapıldı, hiç o şekilde aç mı tok mu diye sormadılar, doktoru da özellikle belirtmedi, bebeklerde farketmiyordur muhtemelen. Parmaktan alıyorlar zaten kanı çok kısa süreli bir işlem, sonuçları da hemen çıkmıştı bizim.