Elif25- Kızlar 12.ayda doğum oldu. Şuan 7aylığız 6ay ücretsiz izne çıktım. 1 ayım kaldı. İzin bittikten sonra 2ay çalışıp yıllık iznimi kullanmak istiyorum. Sıkıntı yaratır mı işveren bilginiz var mı.
MotherOfAlmila Elif25- Her isveren farkli.. Bunu yoneticinizle konusmaniz daha dogru olur. Sizin onlarla olan iliskiniz farkli olabilir, bizlerinle yoneticilerimizle farkli olabilir. Degisebilir yani.
MotherOfAlmila Elif25- Evet kullanabilirsin. Istersen gunluk, ister parca parca istersen hepsini o sana kalmis.
MotherOfAlmila Elif25- Ah tamam yeni de degilsin. Verirler diye dusunuyorum. Hatta yerinde olsam basindan konusurdum ben. Onlarda kendisini ona gore ayarlasin.