zeyno4646 Sevgili anneler öğretmen olarak tayin isteme durumumuz olabilir, ne düşünüyorsunuz Ege’de yaşamak istiyoruz, Manisa ya da başka Ege illeri hakkında bilginiz var mı her anlamda 🌸
bayatkahve zeyno4646 ben Manisa merkezde üniversiteyi okudum. 6 sene oldu ama o zamanlar hem kira vs. fiyatları uygundu İzmir’e göre hem daha küçük olupta İzmir’e yakın olması avantajdı. Sosyal olanaklarda vardı.
Yeniklasor zeyno4646 3 sene önce geldik Manisa’ya şuan kiralar almış başını gidiyo iyice araştırın derim geldiğiniz de şok olmamak için. Aşağı katımdaki 2+1 evin kirasi 5 bin sırf muhiti iyi olduğu için. Onun dışında şehir olarak guzel ama çok sıcak bunuda bilerek gelin 😅 . Kendi arabanızla İzmir’e 20 dk. Sağlık açısından da sıkıntı olmayan bı şehir