Nuk kullanıyorum bende bı sıkıntı olmadı memnunum. Ama akışkanlığı normalin bı tık üstünde her çocuk kullanamayabilir .Genellikle uyku arası ve gece verirsen meme reddi yaşamazsın çok fazla. Sadece atak haftalarinda yaşayabilirsin onda da pes etme geçiyor sonra.