Kızlar bebeğim bir hafta öncesinde kabızdı arada olduğu için şurup felanda işe yaramadığı için yediklerine dikkat ediyordum hep bir hafta önce yine oldu kabız geçti dün ağlayarak yanıma geldi kaka dedi yapamadı gibi ama yapti kabız değildi çatlak mı oluştu acaba nasıl rahatlatabilirim bebeğimi