Dünde post açtım kimse yorum yapmadı bende tekrar post açmak istedim kızlar benim hamilelik ve doğumda öyle çatlaklarım oldu ki 84 kiloyla doğuma gittim şuan 63 kiloyum doğum yapalı 7 ay 21 gün oldu ama karnımda üst bacağımın yanlarında arkalarında çok ama çok fazla çatlak oldu ve çokk kötü duruyor bunlar için lazer tedavisi varmış çatlak görünümünü en aza indiriyorlarmış lazerle şuan benim çatlaklarımın bazıları beyazlaştı bazıları hala kahverengi beyazlaşanlar bile o kadar kötü duruyoki ya da ben çok takıyorum bilmiyorum daha önce çatlak için lazer tedavisine giden ve sonuç alan var mı olumlu olumsuz fikirlerinizi bekliyorum ve ne kadar ortalama ücreti lütfen bilgisi olanlar beni bilgilendirsin bu konuda 🙏🏻🙏🏻