ipekk05 ay çok geçmiş olsun canım 🙏 benimki çok küçük olduğu için alçıya almadılar sardılar bir hafta sonra kaynadı ama tedbir amaçlı 20 gün sargıda kaldı şuan yavaş yavaş kullanamaya başladı kolunu.insalllah siz de en kısa zamanda kurtulursunuz alçıdan.kac gün kalacakmış peki