Rüyamda ikinci doğum için hastaneye gidiyorum geceye denk geliyor ve ben ağlıyorum oğlum evde o gece uyanır ben olmadan geri uyuyamaz o ne yapacak diye ağlıyorum eşime onu da al gel hastanede koltuğa yatak yapar uyur diyorum sancı çekerken birinci bebeğimle ilgilenmeyi düşünüyorum 😀 hamile falan değilim bu arada oğlum 17aylik ay bi duygusallastim. Aslında sadece düşünce olarak oğlumun bı kardeşi olsa güzel olur diyordum ama düşüncesini bile rafa kaldırıyorum şimdilik biricik bebeğim o benim🥰