Melegim1tane alsancak değil de balçova novar da yaptırmıştım asla memnun kalmadım hiç azalma bile olmadı hatta bikaç kişiden duydum baya bacaklarını yakmışlar makinayla çalışanlar rezalet ilgisizdi tabi alsancak aynı değildir belki ama orası novara karşı bi antipati oluşturdu bende