Aryasya 6.ayda isitme testi istenilip de yaptiran var mi surec nasil ilerliyor derin uykudayken mi yapiliyor ve muayene ile ayni gun yapiliyor mu genelde
Damla29 Aryasya küvezde mi yattı bebeginiz bizimkisi küvezde yattı 6 aylık işitme testi dedi ama baglı olduğumuz yerde yok yaptırmak istesekte uzak il veya ilçeye gitmek gerekiyor derim uykuda cok zor kızım tık sese uyanır
Tazeanne06- Aryasya benim bebeğim ilk doğdu kulak testini geçemedi 1 hafta küvezde yattı çıktıktan sonra götürdük ikisini de geçti bidaha gitmemiz söylenmedi bebeğin de sen fark etmiyo musun seslere bakıp bakmadığını peki
Zeynep1903 Kızıma dogdugu günün ertesi günü yapıldı 6. Ayda falan kimse yapılacagını söylemedi bize ama bilemiyorum 🤷🏻♀️
bus43 Derin uyku da yapılıyor evet yastık falan da götürebilirsiniz yanınızda biz henüz yaptırmadık ama yaptıranların söyledikleri bu yönde
Aryasya Damla29 ben de randevu cok zor buldum kav aydir ugrasiyorum ama bi bakilsin derim orani falan ölçüsün sonradan farkedilmesindense
Aryasya Tazeanne06- seslere tepki veriyor ama tekrar cagirdiklarina gore demekki risk faktoru var 10 gun kuvezde kaldi cunku
Damla29 Aryasya bizede dendi ama gitme imkanım yokki 2 bebeyle bide sese aşırı tepkili zaten ben sıkıntı olduğunu görsem kesin giderdim amabizim kız tık sese uyanır uzun uyku nasıl olacak oraaya gidip geride dönmek var