ryhnz biraz tatile neden gittiğinize bağlı. Biz çocuklarımız için gidiyoruz mesela . Evlensinler, mutlu olsunlar. Deniz , kum güneş görsünler diye . Bende 3 çocukla gideceğim. Biri 11 yasinda diğeri 2 yasinda. En küçüğü ise 6 aylik 😌😳 ama için rahat edecekse söyleyeyim. Eşimle pandemiden önce çok yurt dışı seyahati yaptık onların bir çoğuna en büyük kızımızı götürmedik.