Ayse-07 kepez de akdeniz şifa hastanesindeki hüseyin üskül bey kesinlikle bir numara bir doktor. Şuan memleketteyim bebeğimi geçen gün 3.ay kontrolune götürdük özel hastaneye ve doktor dogru durust ilgilenmedi bile . Ama hüseyin bey aşırı ilgili ve çocukları çok seviyor. Bebegimle ilgili aklıma bisey takıldığında hemen msj atıyorum allah razı olsun o da çok güzel cevaplar veriyor. Eylulun ilk haftasi antalyaya doniyorm ve is ilk isim bebegimi kontrole Huseyin beye goturecegim .Para doktoru değil kesinlikle.