-manisa45deniz 3 cü aya yeni girdik bebeğim kusuyor iştahı yok ateş olmuyor huzursuz ishal ne yapmalıyım
twofruits -manisa45deniz tam bilmiyorum ama diş belirtisi olabilir mi genelde ishal iştahsız huzursuz bebekler diş döneminde oluyor erken çıkartıyor olabilir mi ama siz yine de bi doktor ile görüşün daha üç aylık emin olmanız için