durulice Bebeğim 3 saat hatta bazen 4 saat uyuyor emzirmek için uyandırmaya çalışıyorum ağzını açmaya çalışıyorum uyanmiyor daha 1 aylık, beslenemeyecek diye çok korkuyorum ne yapmam lazım. Bezini de açıyorum uyanmiyor kendi istemeden
oglumuz01 durulice ıslak mendille silin yüzünü. Bende çok uğraştım çok zorlandım ama o günlerde geçiyor ☺️
MotherOfAlmila durulice Ben sarilik riski olmadigindan hep kendisine biraktim canim uyanmayi basindan beri. Kilo alimi, cizli bez sayimi vs iyiydi zaten. Bu yuzden de hic uyandirmadim basindan beri. Zaten 1,5 aylik falandi sabah 6 ya kadar deliksiz uyumaya basladi.
durulice oglumuz01 kilo alamayacak aç kalacak diye çok tedirginim oğlunuzun kilo alımında bir sorun oldu mu
Felfena Yenidoğanlarda uyku çok oluyor ama zaten 3-4 saat uyumasını beklememeniz lazım. En geç 2 saatte bir çocuğu uyandırmanız lazım. Evet çok zor uyanıyorlar ama bir şekilde yolunu bulun yoksa açlıktan çocuğun zaten şekeri düşüyor uyudukça uyuyası geliyor bi nevi baygınlık gibi. Bezini açın hareket ettirin uyandırın. Hatta hemşire bana şey demişti hiç uyandıramazsan topuğunu ufaktan çimdikle uyansın diye. Ben hiç yapmadım öyle bir şey ama uyandırmanın önemi açısından söylemek istedim
Dmla75 Bebeğinin ayaklarının altını Kaşı burnunu falan öyle uyanıniyo benimde öyleydi ayaklarını kasidigim zaman uyaniyordu🌜